hbgmehamn.blogg.se

Cykelresa från söder till norr under 16 dagar i juli.

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2014-07-22 20:57:46

Då är det "nerförsbacke" nu då - njut av det sista och hoppas du inte blir helt uppäten. MYGGA - upp till bevis!

Postat av: Linda

Publicerad 2014-07-23 13:20:45

Nu är det bara upploppet kvar. Oj vad du kommer att sakna cyklingen.

Postat av: lars

Publicerad 2014-07-23 14:01:34

Ja tanken börjar närma sig att jag inte behöver gå upp tidigt och packa ihop tältet och sen cykla 10-15 mil..det börjar bli ganska ansträngt nu. Det känns som om jag har fyllt cykelkvoten en lång tid framöver..

Postat av: Anette

Publicerad 2014-07-23 14:09:13

Är du riktigt säker på att du inte vill hyra mountainbike i Italien? :)
Det är så bra kämpat av dig! Längtar du till söndag lika mycket som jag? Kram

Postat av: Birgit

Publicerad 2014-07-23 15:21:13

Jag beundrar din bedrift men så är Du ju min son, det måste vara generna,nu fick Du väl skrattkramp, hur som helst, det skall bli skönt att ha dig på hemmaplan igen.KRAM!

Postat av: Ludvig (VIKING)

Publicerad 2014-07-23 15:23:29

Ser att du kämpar på bra beste far! Hopps att du njuter av den där pizzan lika mycket som jag hade gjort! Nu är det inte många dagar kvar på resan, så fortsätt och kämpa in i det sista!!

Har förresten övningskört med din nya bil... och jag kan väl inte säga att den ser ut som för 1 vecka sen, men den rullar i alla fall fortfarande :)
Mvh, Familjens störste.. Och som alla vet, starkaste.

Postat av: lars

Publicerad 2014-07-23 17:14:21

Visst längtar jag.. ska bli såå gott att komma hem, och slippa att ligga ENSAM i ett tält.
Kul för dig Ludvig att du känner du är starkast i fam..passa på för fr.o.m sön är ordningen återställd då bestefar är hjemme igen.
Och det där med bilen är jag lugn över..jag tror knappt du kommer ut ur garaget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela